torsdag 12 mars 2009

12 Mars 2009

Finns det inte nåt underbarare än få somna i armarna på den man verkligen tycker om??...Jag kan för närvarande inte komma på nåt bättre....Eller ja kanske att få somna överhuvudtaget...Har en "sån där" natt igen som jag verkligen inte tycks kunna somna...Som tur är man ju arbetslös just nu så man kan ju sova igen i morrn...
På tal om arbete var jag på interjuv i går kväll...Det var riktigt trevligt även om jag var skit nervös...Har inte varit på nån sån interjuv förut...Och så ställde dom ju såna där frågor om "vad jag skulle kunna tillföra deras avdelning om just jag fick jobbet" eller "vad mina egenskaper var" eller "vad mina framtidsplaner var"...Kändes som jag satt där som ett frågetecken...Inte direkt sånt jag tänkt på innan...Men dom verkade nöjd med mig...Det var tydligen 100 sökande och jag och 11 andra var utvalda till interjuv...
Jaha vad ska man hitta på för att få natten att gå lite fortare då?...Tråkigt nog ligger sovrummet i anslutning till köket så man kan ju inte sätta i gång och baka eller nåt sånt kul...Vill ju inte störa stackars Thomas som, som vanligt verkligen behöver sova....
Våran lägenhet vi hade tillsammans i Norrköping va perfekt på det viset att köket och sovrummet låg på var sin del av lägenheten...Så man blev inte störd av att nån var i köket...
om man skulle ta en katt och krypa ner i soffan och kolla en film...Hoppas på att man somnar vart efter...
good natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar