tisdag 17 mars 2009

17 Mars 2009

Jaha vad gör man nu då?...Har haft sååå långa och tråkiga dagar sen jag åkte hem från Stockholm....Har ju haft en del och tänka på...Eller det har ju inte varit nåt val..Tankarna har ju kommit varese jag vill eller inte...
Idag har jag haft hantverkare på besök...Ofrivilligt...Dom kom vid 8 tiden och börja borra i väggarna och ha sig...Installera bredband i huset tydligen...så nu har jag ett hål igenom min vägg och en "ram" runt dörren...Och inte var dom trevliga heller...Hann knappt fram till dörren i min 35 kvadrat stora etta innan dom börja med nycklar i låset...Men men det finns folk till allt...Så jag att hemma och tråka hela dagen till typ 15...
Sen ner på stan och träffa Urika...Det var ju trevligt även om våra samtals ämnen kunde varit bättre...Sen gick vi hem till mig och gjorde pannkakor...Det var riktigt gott...Var ett tag sen jag åt det...Och man blir ju så mätt av det oxå...
Jag har tänkt på att man borde verkligen ha ett block och en penna vi sängen om inte till och med under kudden...Man kommer på såna fantastiska saker när man halvsover...Och vad jag hört å är det vetenskapligt bevisat att just vid det där ögonblicket man nästan somnar så är man som bäst på att lösa problem...Vilket jag verkligen håller med...Eller som under nätterna som jag vaknar och har såna underbara ideer...Kommer ihåg på morgonen att jag haft en ide men så klar har jag ju glömt bort själva iden...*suck*...Men men...
Vad ska man hitta på i morrn då??..En promenad vore väl mysigt men vill inte gå ensam och har förtillfälligt inte hittat nåt frivilligt promenad offer...he he he...
Aja nu ska jag återgå till TVn och katterna sen hoppas somna vart efter...
hat bra så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar