måndag 23 mars 2009

23 Mars 2009

Jaha så var det den sista natten denna vecka jag ska sova här...Har varit rikligt mysigt att fått umgåtts med Thomas...Vi har haft det jätte mysigt och sett på filmer och lagat mat tillsammans...precis så där som det ska vara....*ler*.... Men har fått lite för lite sömn..,
Sömnen ska jag ta igen när jag kommer hem...weee....Saknar min små hårbollar så jag håller på att bli tokig snart...Sen känts det som jag övergivit dom nu när jag har varit i väg så länge igen....Jag måste verkligen hålla mina resor till Stockholm kortare och kanske åka upp oftare i stället...
av runda kvällen då...Har inte gjort ett skit i dag typ bara kollat lite serier....Bla Panet Earth.... den är en skit fin naturfilm om hela världer...Och helt otroligt fint filmat oxå....
nu ska jag återgå till mitt tea sen sova...hare

1 kommentar:

  1. Hello precious!! Jag har inte hittat nagon sten annu till dig men jag hoppas kunna komma ivag pa nagon utfard snart till ett mer stenrikt landskap. Bless

    SvaraRadera