måndag 9 mars 2009

9 Mars 2009

Måndag igen...
Pust och suck...Var och köpte avmasknings medel till katterna i dag...
Buu har hostat så mycket så tänkte att han kanske hade mask i lungorna...Men det gick åt helvete...Bråka med Buu en halv timme och nu så vägrar Buu prata med mig...Han ligger och surar bara och blänger på mig...
Pixi vägra direkt och jag var så trött på att bråka med en katt till så jag gav upp...Vill ju inte ha 2 sura katter...Annars har jag bara varit "hemma fru" i dag igen...Städat och tvättat och diskat...Och sen kollat på serier som vanligt...Var och handla lite oxå...
Thomas kom hem vid 17.30 tiden och satt sig och spela typ direkt...Sen satt han där till 21,30...Det var väl tråkigt...Ville ha lite tid och kramas och prata lite...Sånt som man inte gör så ofta...Men men han har ju sina intressen och nån gång vart efter hoppas jag att jag hittar mina...
Nu längtar jag ännu mer till våren och sommaren...Vill ha mindra kläder på mig och kunna vara ute mer...
nu ska jag krypa ner brevid min älskling...ska blir sååå mysigt...längtar sååå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar