torsdag 16 april 2009

16 April 2009

*Pust*
Har verkligen inte känt mig bra i dag...Har haft mycket att tänka på och typ ingen lösning till nåt alls...Känner mig så vilse...
Har svårt att förstå hur man kan varit så nere när det är en underbar årstid som vår...Allt börjar ju på nytt på våren...Och de flesta blir glada och lyriska...Men så läste jag en artikel i nån tidning om vår deprision och att det vara väldigt vanligt....
Fast å andra sidan ven fan kan vara lycklig om man lever mitt liv...Så fort jag andas ut och tror att börjar fixa sig så kommer det alltid nåt nytt som förstör...
Jag kanske gjorde nåt hemskt i mitt förra liv som jag får sota för i detta...
Det enda jag vet är att jag är så förbannat trött på att hela tiden va på spänn och fundera ut framtiden och planera så att inget jobbigt ska hända...Vill bara slappna av och njuta av livet...
Aja idag har jag i alla fall varit på Komvux och hämtat papper så jag kan fixa ett slutbetyg...Där sprang jag på Mathias...Kul...så vi gick ner mot stan där jag träffa Ulrika...
Så gick vi alla 3 och lämna mina papper till Vård Centralen och Arbetsförmedlingen...
Sen åkte Ulrika hem och jag och Mathias tog en glass på Lindahls och sen följde han mig hem...Vi stod utanför mig och snacka typ en timme...Det var så skönt att få prata av mig om allt som hänt de senaste dagarna som jag har stört mig på och blivit ledsen över...
Är så glad över att ha dom vänner jag har...tack allihop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar