söndag 10 maj 2009

10 Maj 2009

SAKNAR MINA KISSE MISSAR!!!
Jaha så sitter man i soffan och tråkar...Thomas sitter och spelar som vanligt på söndagar...Skit tråkigt..'
Har kommit fram till att jag är ju värsta tv-serie freaket och så finns bara 1,2 och 4 här i Stockholm...AAA kan ju bli tokig....He he he...Visst va värre när jag besökte Jonna för 2 år sen då hon inte hade TV ALLS!!! ...Fatta inte hur man klarar sig utan...
Måste erkänna att min vardag är beroende av vad som går på TV..Märkte när jag börja jobba som undersköterska att jag hade svårt att hålla reda på vilken dag det var eftersom man jobbar så oregelbundet..Så jag höll reda på dagarna igenom att se vad som varTV..he he he ...Gissa om jag var lite lost under sommaren...Var har världen kommit till??...Man kan bli beronde av typ allt möjligt nu för tiden...
Imorrn ska man börja jobba då...Ska bli kul...Har inte jobbat på ca 8 månader...Ush...Har verkligen saknat att jobba...Ska bli både spännande och jobbigt att jobb i Stockholm...Kommer verkligen sakna att träffa mina vänner...Få såna där impuls att dra till Trägår'n en sommar kväll så där...*ler*...*suck* Såna tankar får mig att verkligen längta tillbax till sommaren 2006 då jag och Sanna jobba ihop på Generalen...
nu ska jag fixa mig för sängen...

1 kommentar:

  1. Lycka till pa jobbet!! Sa roligt och hora att du har fatt jobb...

    SvaraRadera