söndag 17 maj 2009

17 Maj 2009

Norges national dag...
Idag har nog varit en tråkigaste dagen på läänge...*suck*...Har bara varit inne hela dagen....Och det har varit strålande fint varmt väder ute...Gissa om jag har dåligt samvete av det...Men har verkligen inte haft ork eller lust att äns gå upp ur sängen...Avskyr såna här dagar...
Igår var jag på sjukan och träffa Ida och bäbisen..weee...Det va kul...Sen på kvällen kom Mathias och vi kolla på Eurovision song contest...Den var väl ok...Lite besviken blev jag allt...Norge vann och Sverige fick hela 21 poäng eller nåt sånt...
Prata en kortis med Thomas på kvällen...Och nu kommer jag inte höra från han på en hel vecka...*snyft*...Han är i London med sin pappa...
Jaja nu ska jag mysa med Buu...Han sitter här och tjatar med sitt kurrande om lite uppmärksamhet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar