lördag 23 maj 2009

23 Maj 2009

var det igång igen...
Vakna upp av att jag fick ett mess från Thomas som tyckte jag skulle ta katterna och åka med hans mamma till Stockholm idag...Han saknade mig och ville ha oss hos sig....Så det blev att packa katterna och lite saker och åka till Stockholm vid 12 tiden...Resan gick bra utom att Buu var lite orolig...Men men i det stora hela gick det bra...
Satt sen och vänta på Thomas i nån timme efter att hans mamma och syrra släppt av mig...Hoppades på en mysig pojkvän men fick raka motsattsen...*suck*...Fick en riktig utskällning när Thomas väl kom hem...Och sen en enkel biljett hem till Norrköping...Weejävla kul...Som om jag inte har nog med saker i mitt liv just nu som är jobbiga...Men vad hade jag att vänta mig???...Att det faktiskt skulle vara bra mellan oss???....Han anser att jag gjort fel när jag var och åt glass med ett typ ex sen flera år tillbax...Men det är tydligen inte fel av honom att ljuga mig rakt i ansiktet...Eller???
Så nu sitter jag här och är ledsen igen...Önskar jag var någon annan stans...Önskar att allt jag stått ut med och gjort senaste 2 åren inte hade hänt...
Ska livet verkligen vara så komplicerat som mitt är....Förtjänar jag inte att få vara lycklig nån gång??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar