fredag 29 maj 2009

29 Maj 2009

Väldigt tidigt...
Jaha så sitter man här och bloggar en natt igen...Kan inte sova...Har slagits om sängen nu i några timmar med Thomas men antar han vann eftersom jag sitter här...
Nu har jag typ varit i Stockholm en vecka...Tror jag håller på att bli TOKIG...Ska bli skönt att få börja jobba nästa vecka så man har nåt att göra i alla fall....Har suttit inne och tråkat varje dag...Verkligen INGEN att vara med...Visst Linn har varit här men hon måste ju plugga massor...Sen är Thomas för trött för att underhålla mig när han kommer hem...Om jag ska överleva här MÅSTE jag hitta i alla fall en vän att träffa...Annars kommer jag bli GALEN
Var på möte om Sommar jobbet i går...Det var ok...Trodde fler av dom som ska jobba skulle komma så man hade ett hum om vilka dem var...Men icke det...Vi var 4 st av 10 där...Men jag fick mitt schema ialla fall...Så har tider fram till 29 Juli än så länge....Blir mer sen när dom lägger schemat för andra perioden...Kommer jobba bara kvällar 15,45-22,00...
Önskar jag hade mer roliga saker att skriva om...Men livet är lite nere just nu känns det som...
Hoppas det blir bättre fram över sommaren...

1 kommentar:

  1. Det är alltid en utmaning i början när man kommer till en ny plats, men var uthållig och våga vara obekväm ibland. Det är mitt tips för att överleva på en ny plats.

    SvaraRadera