söndag 14 juni 2009

14 Juni 2009

HELVETES DAG!!!!
Dagen eller snarare natten börja med att T snodde ALLT täcke...Mitt täcke är 2,5m brett...Men nog fan skulle han ha ALLT!!!!....Sen på nåt konstigt sätt lyckas han knuffa ur mig ur sängen ...En säng som är 160 cm BRED...Och inte gick det att flytta på han....Han bara sa förlåt...Men inte flytta sig en milli meter....*suck*...Sen vakna vid 11 tiden med huvudvärk...Gick upp för att äta lite för att huvudvärken skulle gå över lite...Tog en värktablett och gick och la mig en timme till...Men vakna med samma huvudvärk...T var gullig nog och körde mig till jobbet i detta fina regn oväder....När jag kom till jobbet hade huvudvärken förvärrats och sen fick jag se att jag fått en ny rad jag ska gå på...Till brukare jag inte direkt vet vem dom är och var dom bor och så skulle jag köra bil oxå....Vilket ioförsej är kul men inte med den huvudvärken jag hade...
Efter ca en timme satt jag och grät i bilen pga min huvudvärk...Så mina söta jobbar kompisar tog över några brukare åt mig och fixa fram ytterligare en huvudvärks tablett åt mig och så fick jag ligga och vila en timme på jobbet...Man blir så glad att det finns dom som verkligen bryr sig så...
Efter timmen hade huvudvärken släppt lite så var det bara att sätta i gång och jobba igen...Då hade bilen gått sönder som jag skulle köra...Pust och suck....Men det fixa sig...Blev bara lite försenad med allt...
Nu är man äntligen hemma igen...
Har tagit en skön dusch och ska nog snart krypa i säng...Jobba igen i morrn...Hoppas huvudet och vädret är bättre då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar