onsdag 24 juni 2009

24 Juni 2009

I Norrköping igen...
Idag åkte jag och katterna hem...Har varit bra mellan mig och T ett par dagar men så i går fick han åter ett utbrott och nu är jag trött på det...Har känt mig så låst i Stockholm när jag haft katterna där...Nu kan jag om jag orkar jobba och om jag inte vill vara kvar så kan jag dra hem när som hellst...OM jag nu åker tillbax upp och fortsätter jobba...Har inte bestämt mig än om det...Känner att jag och T behöver tid från varann...Men samtidigt så grillar jag verkligen mitt jobb och vill vara kvar till September som det var sagt...Men har ialla fall den här veckan på mig att fundera....
Idag har varit helt full och nu är jag helt slut i hela mig...Först vakna vid 8 och packa in i bilen och så...Sen åka till Norrköping och sen upp med alla saker till mig...Sen kom mamma och jag följde med henne hem och åt mat...Och va lite med Ida och Melinda...Sen ner på stan och träffa Nathalie och gick några varv på stan...Köpte en jätte söt vit tröja på Gina och ett par jätte söta skor på Skopunkten...
Sen hem och städa...För gissa om det behövdes...Var nästan så jag hade en ny matta av bara damm och katthår på golvet och en massa sand överallt...Och alla mina saker från T låg överallt...
Skulle ha träffa Mathias oxå en sväng på kvällen men känner att jag verkligen inte orkar med mer människor i dag...
Ska se några avsnitt av Eleventh Hour sen sova...För blir en minst lika lång dag i morrn...
God Natt på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar