lördag 27 juni 2009

26 Juni 2009

En toppen dag ute...
Men lilla Malin har knappt satt sina små fötter utanför dörren...*suck*...Borde vara straffbart att försumma en dag som denna...Men jag har verkligen knappt orkat upp ur sängen idag...
Fast inte konstigt med allt och sen blev det lite sent i går...Mathias var här och klappa katterna till typ 02 eller nåt...Sen satt jag och kolla serier till 03-04...
Annars var jag och käka lunch med min kusin och sen med Nathalie hela dagen och kvällen...
Prata lite med T oxå....Usch känner mig så förvirrad...Vill ha paus men samtidigt vill jag ju jobba...Men men...Få se vad det blir...
Linn var förbi en sväng i dag annars...Hämta sina saker jag hade med mig från Stockholm...Va trevligt att träffa henne en sväng...
nu ska jag se på TV..En dokumentär om seriemördare...Kan det bli bättre...he he he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar