onsdag 3 juni 2009

3 Juni 2009

Helvetes natt...
Nu har jag jobbat mina 2 första dager eller ja kvällar ensam...Det har gått riktigt bra...Jag har inte gått vilse typ alls...He he he...Men FAN vad ont jag har i fötterna och benen i natt...Var helt sjukt slut när jag kom hem vid 23 tiden...Och somna nästan direkt vid 24 när jag la mig...Men har vaknat till och från av att jag har så ont...Låg och fundera på om jag skulle ta ett jätte varmt bad om det kanske hjälpte...Men känner att jag inte orkar fixa med det...Sen låter det så mycket..Vill ju inte väcka varenda kotte...*ler*...Så nu sitter jag här kl 03 på natten och hoppas Värken i benen och fötterna ska släppa lite så jag kan få sova ett tag i natt i alla fall...För visst har hela dagen på mig att sova i morrn...Men det är nåt visst med att sova på natten...Det hör liksom till...He he he...
fortsätta prata lite skit med Ulrika innan hon somnar då...

1 kommentar:

  1. hehe, Super Nintendo ägde jag aldrig, så det kommer inte med nåt alls därifrån tyvärr. Har faktiskt aldrig spelat Yoshi hehe :)

    SvaraRadera