söndag 7 juni 2009

7 Juni 2009

Jaha så sitter man här igen...Får verkligen bättre mig på att lägga upp bilder...Blir ju bara en massa text jämt...*ler*
Hade jätte mycket jag tänkte på förut men så fort jag satt mig här och tänkte skriva så var allt borta...Skumt va...Min vecka har varit kaotisk i alla fall...Jobbet har varit nytt men allt har verkligen gått jätte bra...Men har ju varit ett helvete med T så har ju inte velat vara "hemma" direkt...Veckan börja med sjukt fint väder men vet inte var det tog vägen...Nu är det skit kallt och mulet hela tiden...Blåser en del oxå...Håller på att frysa ihjäl när jag är ute....För självklart så lämna jag ju jackan i Norrköping med alla andra varma kläder...Tack och lov åker jag hem på Tisdag så kan jag packa lite bättre kläder och framförallt bättre skor...Har haft så sjukt ont i fötterna nu den här veckan jag jobbat...
Var och fika med en ny vän i Torsdags ialla fall...Det var trevligt...Hoppas det blir fler gånger...
Sen min kusin Maria ringde i går...Var en evighet sen vi prata sist...Så tråkigt när jag känt att hon var min bästa vän när vi var yngre och nu har vi typ ingen kontakt alls...Men hoppas vi kan ses snart igen...Dock har jag ju knappt tid att åka hem och träffa mamma och syskonen...Längtar hem just nu till vänner och familj...Hoppas alla vet att jag saknar dom....
Annars har väl inget speciellt hänt...Nu ska jag och min onda rygg sova lite...Jobba kväll imorrn igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar