lördag 25 juli 2009

25 Juli 2009

HELVETE!!!

var det dags igen...T ringde vid 16 tiden och tyckte det skulle vara helt slut mellan oss nu...För bara några dagar sen ville han att vi redde ut våra problem och försökte få det att funka mellan... Han sa att han ville att vi slutar tjafsa, att om det var nåt så skulle vi ta det på en gång och reda ut det...Men gör han det eller? NEJ!!!...Han ringer och gör slut i stället...Innan vi äns har kunnat träffas och prata eller reda ut nåt alls...Och inte mer med det så är han skit förbannad på mig...Och jag vet inte varför...Hade just vant mig vad tanken på att det fanns en chans igen...
Så min dag spendera jag hos Nathalie...Gråtandes...Va sen hos Ida hela kvällen/natten....Vill inte vara ensam men samtidigt vill jag inte träffa nån alls...Önskar livet kunde vara lättare...Behöver verkligen en paus i livet just nu...Så jag kan få andas ut och hämta kraft...För jag är verkligen så slut...

Jag vill bara va lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar