lördag 1 augusti 2009

1 Augusti 2009

Kan knappt fatta att det redan är Augusti...
Hösten är nära nu...Ska ärligt talat bli skönt med höst...Jag gillar hösten....Allt börjar liksom om på nytt då....
När det är lite små kallt ute och man kan ha en mysig höst jacka på sig...Men ändå gå i kjol och fina klackar...Och fortfarande kunna sitta ute på ute caféer och mysa i stora filtar omkring än....
Eller varför inte sitta i ett fönster eller en balkong, om man nu har en sån, med en kopp tea eller varm kopp choklad och en filt omkring än....Och utanför så bålser det och trädens löv i alla dessa olika färger dansar i små piruetter av vinden... Är inte det en av det mest mysiga stunder man kan uppleva???
Annars i dag har jag varit med Ida hela kvällen och titta på film..."Passangers" hette filmen...Den blev väl så där bra....Det är väl alltid trevligt med Ida och Melinda...Eller mest skönt att komma hemifrån....
nu ska jag ta hand om mina galna katter.....
sov gott

1 kommentar:

  1. tack malin :)det e bra, man måste vara stolt över sina tatueringar. Man ska ju ha dem resten av livet.. därför jag vill vara så nog innan jag gör en ny.. så jag verkligen inte ångrar mig =)

    SvaraRadera