söndag 16 augusti 2009

16 Augusti 2009

Nu verkar hösten verkligen kommit...Det har varit lite halv kallt och i dag blåser det massor...I övrigt har väl inte mycket hänt...Varit hemma ganska mycket..Inte känt för att göra nåt alls...
I dag var jag på promenad med Nathalie en sväng...Gick runt promenaderna..
Blir så irriterad på mig själv när jag inte bara kan komma på fötter igen...Sen kan jag inte sluta sakna T...Vill komma över honom men känns som jag sitter fast....Kanske inte gör saken bättre att vi haft lite kontakt heller...Men efter nästa helg är väl allt över...Då kommer han ner och lämnar mina saker...
Sen är det Agustifestivalen oxå...Få se hur mycket jag kommer njuta av den och veta att mitt ex befinner sig i stan...Väldigt delade känslor...
Fan vad livet blev komplicerat när man blev stor...Hoppas allt kommer bli lättare snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar