fredag 16 oktober 2009

16 Oktober 2009

Inte glad i dag....Snarare tvärt om...Hur kan känslor bara försvinna?...Hur kan man vara så elak? Kan inte fatta att det är över nu...Känns så overkligt...Och det gör så ont...Vill aldrig mer känna så här...Vill bara dra tillbax klockan 3 år...Göra annorlunda..
Önskar jag aldrig träffat dig....Du har gjort mig så illa...Kunde du inte bara låtit mig vara...Hade det så mycket bättre innan du kom och förstörde allt...Gjorde mig kär...Och gjorde att jag tappa bort mig...
Kanske var jag som var dum och gav dig chansen...Att jag släppte in dig...Som sagt trodde du vara annorlunda..Trodde du var rätt...Hur kunde jag haft så fel?...Slösa 2 år av mitt liv på dig...Och vad fick jag av det?? INGET... Eller jo mitt hjärta krossat gång på gång...
Du har fått mig att tappa tron på kärlek...Vill aldrig mer se dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar