lördag 14 november 2009

14 November 2009

Klockan är strax över 24 och man överlevde fredag den 13 utan några större problem...Fast jag har ju mest legat och sovit...he he he....
Så har inte gjort ett skit i dag alls...Eller jag tog tag i disken och boka en tvätt tid tills i morrn...Kände att det var dags nu...Var visst en månad sen jag tvätta sist...Tur att man har tillräckligt med kläder så man kan klara en månad...he he he...Få se om nu Nathalie kommer i morrn...Fick inget riktigt svar när jag fråga i dag...Hon var lite stressad....Skulle i väg på nåt...Men men...Sen ska jag på blind dejt på Söndag...Läskigt...Vi ska bara ta en fika så det borde var harmlöst...Hoppas jag....
Hoppas det blir stan med Ida och Melindo på Måndag och se hur vi ska göra med soffan...Sen ringa en sjukt massa samtal till en massa tråkiga människor...
nu ska jag krypa ner i min säng och hoppas få en lång skön natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar