onsdag 2 december 2009

2 December 2009

Idag har varit en stressig dag...Psykiskt stressig....Med en massa telefonsamtal hit och dit....Men har inte fått den informationen jag ville ha direkt...Dom är duktiga på att omformulera saker så man inte förstår något alls...Sen var jag nere på stan och fika med Katarina en stund och shoppa julklapp till Nathalie...Hoppas hon blir glad...tihi....Sen mötte jag upp mamma på Vård Centralen....Hon hade halkat och slagit upp knät så det borde ha sytts men hon kom in lite för sent...Tyvärr...Sen körde hon hem mig...Vilket var skönt eftersom det är SVIIIIN kallt ute....
Imorrn kanske jag ska till Johanna och fixa lite med datorn....Hon har ju lite serier som jag vill se....Så jag har nåt att göra om dagarna när jag sitter här och tråkar....
nu roppar sängen efter mig...

ps Jävligt besviken på dig Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar