lördag 9 januari 2010

9 Januari 2010

Idag mår jag lite bättre...Tack och lov...Sov typ inget som vanligt i natt pga värken...Men va en sväng på Apoteket idag och min läkare hade redan i går skrivit ut värktabletter till mig...
Idag har jag annars städat lite och så...Skönt att få det lite fint i alla fall...Annars har jag och katterna bara tagit det lungt...Buu hade till och med bäddat ner sig själv under täcket...Antar att han oxå fryser...Det är ju inte den varmaste lägneheten jag bott i...Såg på Nyheterna att det varit 27 minus grader i Linköping i natt...Antar att det inte va mycke varmare i Norrköping...
Pixi har under de senaste dagarna försökt ligga på elementet vilket är tekniskt sätt omöjligt för henne...Men hon kämpar på...Så jag fixa en lite plats med kuddar och så brevid elementet så hon kan ligga där...hihi...


(här ligger Buu och myser)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar