onsdag 10 februari 2010

10 Februari 2010

Idag har varit en lång dag igen...Gick upp vid 9 och fixa i ordning mig och sen mötte upp Johanna...Sen bar det i väg till House of Pain och en ny tattuering....weee...Sen åkte jag hem till Ida för att försöka instalera mitt bredband som sluta funka på min dator efter att jag uppdatera den med Windows 7...*suck*....Sen hem och testa om det funka...Och nej klart det inte gjorde det...*morrrr*....Sen till Telenor butiken för att få hjälp men både jag och killen där stod som frågetecken när vi absolut inte fick det att funka...Så sluta med att jag gick hem med en Iphone...Har lite delade k änslor över det för när jag kom hem lyckades jag instalera mitt breband på Idas dator...Så det va bara själva Windows som mitt bredband inte gillar....Jaja nåt roligt kan jag väl ha med Iphonen...He he he....
Nä nu ska jag se Efterlyst sen sova...Ska träffa Sanna i morrn och "prata ut" så få se hur det går...


Min nya tattuering

1 kommentar:

  1. Den var snygg =) Måste fråga om den gjode ont och vad kostade den?

    SvaraRadera