måndag 12 april 2010

12 April 2010

Så var man hemma från Stockholm då...Blev en liten miss i morse...He he he...T gick upp vid 6 tiden eftersom han skulle börja jobba kl 7...*pust*...Så då boka han biljetten hem åt mig...Bad han boka bussen som gick 11,40...Tänkte att det blir lagom så var jag hemma till ca 14...Sen sa jag hej då och gick och la mig...Sen vakna jag några gånger...Eller ja typ var 30 min...Gav upp vid 9 och gick upp och fixa mig och gick mot pendeln ...När jag kommer fram till stationen kollar jag på klockan och inser att klockan var 10,15...Kollar sen på biljetter och inser att bussen gick ju 11,40....Alltså 1,5 timme senare....GAAAHHHH...Men snille som man konstigt nog är ibland så gick jag till expeditionen och berättar ledset att jag bokat fel biljett och att jag hade tänkt åka med bussen som gick 10,55 och inte 11,40som det stod på biljetten...Och hon ändra biljetten åt mig...Såååå underbart...Kom hem 1 timme tidigare än väntat...
Väl hemma blev det att städa och krama katterna...Sen vid 18 tiden så kom Sara förbi....Min lampa i badrummet gick sönder och jag kunde inte nå upp och byta den...Så Sara erbjöd sig att komma och hjälpa mig...Sen var vi en sväng på stan...Äntligen hitta jag badbyxor åt T...Och grymt snygga var dom oxå...Eller ja självklart är dom det...Det var ju jag som valde dom...Sen bar det hem till mig igen och laga hemma gjord pizza...Helt underbart gott...
Var trevliga 4 timmar med bra sällskap och mycke skratt...
Vi ska ses i morrn igen och käka lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar