söndag 20 juni 2010

20 Juni 2010

Idag har jag i alla fall gått utanför dörren gång...Trots att det varit regnit ute...Men när jag var ute så var det i alla fall uppehåll..he he he...Jag hade inge val än att gå ut..Annars hade katterna varit jätte sura om dom inte fått sin mjukmat i morrn bitti...
När jag var i affären så tog jag mig friheten och köpte lite jordgubbar igen...Kände att jag behövde verkligen få i mig lite gott och nyttigt... övrigt har mitt huvud känns mycket tungt...men det beror ju på vårt vackra regniga väder...Gaaahhh...Imorrn är det första dagen på min "praktik"...bläää...Jag vill verkligen inte vara på Coletta och vika kartånger...Just nu gissar jag att dom på arbetsförmedlingen och skit INTE är så glada på mig...jag är ju lite halvt oresonligt och negativ till deras förslag...Vilken chock!!!...Jag får ju för faan göra (ursäkta) CP jobb...Jag är minst 100 gånger mer kvalificerad för sånt här skit jobb...FAAAN blir galen på att dom kan behandla än som om man inte var värd ett skit och att bara för att man har lite problem med saker så kan dom skicka än vart som hellst...
Nä nu ska jag inte besvära mitt huvud med det mer...Utan bara njuta av kvällen och se på tv och prata skit med Ida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar