tisdag 8 juni 2010

HELVETE

Hur kan livet bara svänga så fort...Saker man trodde skulle vara på ett visst sätt bara tar slut...Utan att man fattar vad som hänt...Jag gav dig så mycket av mig...Jag var ditt stöd...Men vad fick jag??...En massa löften du ändå inte höll....Hur kan du bara göra så här mot mig efter att det var du som ville ha mig tillbax...Du bad om en ny chans och du ville ge allt...Och så ger du bara upp...Du lova att inte såra mig igen...Och nu sitter jag här ännu en gång och gråter och inte vet vad jag ska göra...Är det nåt du njuter av att trycka ner mig om och om igen eller är det jag som är så dum som alltid går tillbax till dig...Det här är inte jag...Jag beter mig inte så här över en kille...Så vad fan har du gjort med mig som gjort mig så svag??...Allt i min kropp skriker att du inte är värd något men mitt hjärta längtar efter din närhet...Mitt hjärta är dumt och naivt och vill inge hellre än att du ringer och säger hur mycket du tycker om mig och vill vara med mig...Men resten av mig vill bara att du far åt helvete...Gör så fruktansvärt ont!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar