onsdag 11 augusti 2010

11 Augusti 2010

Så var det Onsdag...Jag vaknade med huvudvärk så blev att ligga kvar i sängen till 11...Upp och käka lite frukost sen blev det sängen igen...Gick upp vid 15 då jag fick mess från Sara som ville säga hej då innan hon drog till Malmö...På stan sprang vi Hanson på stan så när Sara dragit så tog han och jag en fika...Var riktigt trevligt att få prata lite med han...Var länge sen nu...

Övrigt har inget speciellt hänt...Dagarna går och snart börjar skolan...Woppiiii...

Jo föresten jag har sjuk träningsvärk efter Melindo dagen igår...Kanske borde göra fler såna så är man snart väl tränad...he he he

1 kommentar:

  1. Tänk att jag jobbade idag också när du ringde...hoppas vi kan språkas snart. Jag jobbar imorgon till fredag...men gott och läsa iaf och bli uppdaterad på vad som händer i ditt liv.

    SvaraRadera