måndag 23 augusti 2010

23 Augusti 2010

GRATTIS JOHANNA 22 ÅR

Idag åkte vi...Alltså jag , mamma, Ida och Melindo till Johanna på morgonen...Vilket betydde attjag var tvungen att gå upp liiite tidigare än jag brukar...Och även om jagsov väldigt bra så hade jag sjukt ont när jag vakna...Och det var jätte svårt att ta sig upp ur sängen...Men jag kom upp...Efter besöket hos Johanna så kom Ulrika bort till mig så spenderade jag dagen med henne...Vi var en sväng på sjukan...Och där mötte vi nåt man inte ser ofta och verkligen inte just där vi var...Vi såg 2 NUNNOR!!!...Ja äkta "Min Värsting Till Syster" Nunnor...Både jag och Ulrika var verkligen överaskade...För varför var dom där...Inte direkt så att vi har nåt kloster i Norrköping...Eller vad jag vet i alla fall...
Sen var vi en sväng på stan och käka Mc Donalds...Mycket gott...Sen gav jag mig hemåt och vila en stund..Sen kom Nathalie förbi en sväng och käka lite makaroner och köttfärsås med mig...
Och dagens höjdpunkt...Jag har anmält mig till skolan i dag...Jag är måttligt förvirrad...Det är sååå mycket...Men i morrn ska jag träffa Sara och kanske reda upp lite...Nä nu ska jag nog hopa ner i min sköna renbäddade säng...*myyyys*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar