söndag 8 augusti 2010

8 Augusti 2010

Så var det Söndag igen...Idag var jag på stan och träffa min lossas syster Jessica...Vi har inte träffats på nästan 6 månader...Lite pga atthon är arbestsnarkoman...Så med andra ord så jobbar hon JÄMT!!!...Fick oxå träffa hennes kille...Det var riktigt trevligt...Han verkar jätte sympatisk och snäll...Och Jessica verkar tycka om honom jätte mycket...Det lös i hennes ögon när hon tittade på han...Naaw...Minns när jag fick den blicken från T...Man blev alldeles varm inombords...
Sen under dagen har jag bara varit hemma och fixat lite...Och på kvällen kom Patrik förbi en sväng...Och överaskade mig med en present från USA...Blev lite paff för det var en Louis Vuitton väska...Och den ser läskigt äkta ut!!!..Men är alltid tacksam...Så tack Patrik den var jätte fin...Patrik stannade nån timme och vi satt och kolla på TV lite...
Nu ska jag göra mig iordning för sängen....natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar