tisdag 31 augusti 2010

31 Augusti 2010

Då var det den sista dagen i Augusti då...Idag har jag stressat runt stan en sväng...Först var jag och gick ut med Sigge...Tog en 45 min promenad idag...Sen mot stan och leta efter skrivar papper till Sara...Och självklart så hitta jag ju andra saker oxå....Tihi....Var hos Sara typ 1,5 timme och sen gick jag hem och vila lite....Kände att jag behövde det...Efter det var det bara att ta sig upp ur sängen och gå till Apoteket och hämta mina mediciner och sen handla lite mat så jag kunde äta lite nu på kvällen...Sara ville att jag skulle följa med på "Tjej Gången" men jag kände att jag inte orkade...Var helt slut efter promenaden med Sigge...Så nu sitter jag här...Jag borde plugga men jag är så slut så blir nog sängen....



Köpte bok om katten Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar