onsdag 8 september 2010

8 September 2010

Jaha...Blev ju inge skrivande i går så får väl uppdatera lite i dag om vad jag gjortde i går...Först var jag på promenad med Sigge sen hem och vila en stund..Sen blev jag akut fika sugen så jag fick ner Ida och Melindo till stan och gick vi nåt varv där och jag klippte mig...Sen var det ju dags för kycklingkebab som vanligt och Melidno fick Äpple dricka...Men vi misstänker att det varit nåt stackare i den för faaan vad hon var i farten sen...he he he...Sen åkte vi hem till Ida en stund och jag satt och lekte med Melindo medans Ida pyssla med kvälls görorna...Tommy kom hem en snabbis sen körde han hem mig...Var skönt att slippa ta spårvagnen och gå sista biten i mörkret...
Och idag då...Mamma va ju sååååå snäll och ringde och väckte mig 7,30....Gissa om man var glad då...Hon undra om jag ville handla vid 9 med henne...Jag gick med på det och Ida och Melindo åkte med...Inte blir det mycket handlande för mig för jag var ju Melindos favorit leksak i affäre....Men det gjort ju inget...Visste ändå inte vad jag behövde handla hem...Sen hem helt slut och genom svett....Får jag ett mess från Ulrika som vill åta lunch på stan...Så det var bara att hoppa in i en duch och göra i ordning sig...Vi tog först en sväg till lilla sjuka Sigga som inte kunde gå idag och kolla till han lite....Fick sen nu på kvällen veta att han har fått Borelia....Stackas liten....Så ska gå förbi i morrn och kolla till han lite oxå...
Men men efter besöket hos Sigge drog viupp till stan och satt oss på Gorges och käka toast och snacka skit...Sen skulle ju Ulrika till skolan så jag passa på att gå hem och sova...Sov i ca 2 timmar...Så nu är man jätte trött och grötig i huvudet..Hoppas kunna sov ganska tidigt i kväll eftersom jag ska upp och förlja med Ulrika på stan i morrn vid 10....
Nä det var det jag hade att säga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar