måndag 11 oktober 2010

11 Okrober 2010


Då var det Måndag igen...Jag gillar verkligen inte Måndagar...Även om dom inte är annorlunda än resten av veckan...Eller jo tv mässigt är det ju skillnad...he he he...Då gillar jag mest Tisdagar..Då är det mest roligt på tv...Och helgerna är värst...Speciellt Lördagar...Då är det absolut inget vettigt alls på tv...Tur att man kan åka till T och se filmer...Men i helgen som var så var jag hemma..Och som sagt Lördagar finns det ju inget vettigt på tv så jag fick för mig att röja upp i mitt kök...Hade förut 2 stora skin fåtöljer där och bara var ivägen...Så jag tog saken i egna händer och "bar" ner dom i källaren...Ca 1,5 trappor ner...Vilket resulterade i en slukad hand...Duktig mig...Så idag var min promenad med Sigge inge vidare...Men men...Med lite vila och stöd så kommer det fixa sig...
Nu ska jag fortsätta se tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar