torsdag 14 oktober 2010

14 Oktober 2010

Jaha ja...Då var det verkligen höst i Sverige...Eller jag i nedre delen...I norr är det väl nästan snö vid det här laget eller vad säger du Jennifer...He he he...Och min Älskling är i Luleå och yrar runt...Och det kommer dröja ännu en vecka innan vi ses...*snyft*....Men men sånt är livet...

Idag så var jag ute med Sigge som vanligt sen gick jag hem och sov...Vakna kl 17...*ups*..SÅ jag sov typ 3 timmar nästan...Behövde det nog antar jag...Imorrn kommer jag bli uppjagad ur sängen tiiiiidigt...Det kommer en hantverkare hit kl 8...*pust*...Men det är för det bästa....Nu kommer över ventilation gubben för en gång skull...Så kanske kanske blir det nåt gjort här...Och jag hoppas och får nån ertjättning för dom här månaderna...Jag förtjänar det...Enligt mig allt så...He he he...Idag blev jag förälska igen...I ett par skor som vanligt...Så dom följde med mig hem...Mår skit för jag har verkligen inte råd men samtidigt får jag sån lycko känsla i kroppen när jag har dom på mig...Och jag känner mig sååå fin....



Sen så klart måste jag ju lägga ut en jätte fin bild på min underbara Syster dotter Melindo...Hon har i princip tagit bilden själv...Så skulle inte förvåna mig om hon blir fotograf när hon blir äldre....Eller pilot..

1 kommentar:

  1. Haha ja vi väntar på snön här uppe i skogarna ;) Sjukt snygga skor btw, vart hittade du dem?

    SvaraRadera