onsdag 27 oktober 2010

27 Oktober 2010

Jaha då var det över i alla fall...Och jag överlevde även fast det var så jävla sjukt obehagligt trots en halv hög dos lugnande...Jag menar Gastroskopin jag var tvungen att göra i dag...Nathalie var snäll och följde med mig...Skönt att slippa vara ensam där...Kom hem till 10 tiden och sen sov jag resten av dagen...Antar att all rädsla och chocken över att det var nåt farligt som hade hänt eftersom jag hade spytt blod...Men tydligen var det i princip inget alls...Har ett så kallat "brock" vid övre mag munnen...Vilket tydligen var och varannan har och eftersom jag har blödarsjukan så är ju mina slemhinnor mer känsliga...Så det började blöda lite när dom var i magsäcken och pilla en allt så annars bra ut...*pust*...Sen bar det i väg till stan och fira på Mc Donalds...Om man nu kan kalla det fira...He he he...Men jag var riktigt hungrig efter att ha fastat x antal timmar...Och roligt sällskap var ju inte fel heller...Sen gick jag hem och sov...Och har i övrigt bara tagit det lugnt i dag...Nu på kvällen har jag haft väldigt ont i halsen men annars har det känts ok...Nu ska jag se Grays...weee...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar