tisdag 5 oktober 2010

5 Oktober 2010

GRATTIS (Svärmor) MARITA
Idag har varit en vanlig dag...Vakna först och åkte typ direkt till sjukgymnasten...Sen snabbt till Sigge och tog en promenad med han oxå...Lille stackars vovve var lite halt i vänster ben...*snyft*...Hoppas det inte är nåt allvarligt...Sen gick jag hem och la mig och sov...Helt underbart skönt vill jag lova...Efter det fixa jag lite kyckling och grönsaker till middag..Sen tog jag en liten promenad till affären och köpte kattmat till mina små odjur...Sen nu på kvällen satt jag mig och kolla igenom våran nya uppg i Rättspsykologi...Den var ganska intressant...Har hört om nyheten på tv för några månader sen...Handlar om några Amerikanska soldater som skjutit ner lokalbefolkning var av 2 var små barn...Så ska vi utreda vad som hända och varför...Och sen diskutera lite om det...Är bara en liten uppg på 1200 ord drygt...Men det fixar vi nog...Jag tillhör en väldigt bra grupp så jag är inte orolig att vi inte kommer lyckas...
nu ska jag se lite tv sen sova...natti

1 kommentar: