onsdag 24 november 2010

24 November 2010

*pust* säger jag bara...Det har blåst och snöat hela dagen...Och det har snöat mini flingor som gör jätte ont när dom blåser mot ansiktet och i ögonen...Usch blää...Men som vanlit tog jag min lilla promenad med Sigge på förmiddagen och sen hem...Var väl hemma omkring 13...Då hörde Johanna av sig och fråga om vi kunde gå på stan en sväng...Så vi sågs vid 15 tiden...Var på Mc Donalds och käka och sen kolla lite skor...Jag fick ett par jätte fina skor i födelsedags present av Johanna...Tack tack...
Idag var det tänkt att jag skulle umgås lite med Melindo medans Ida fixa hemma...Men oturligt nog ligger nu lille Melindo på sjukhuset...Hon har antagligen lunghinneinflammation och får vätske dropp eftersom hon haft över 39 graders feber i så många dagar nu...Få se om hon är bättre i morrn och får komma hem...
Sen åkte min Älskling till Norge idag...Han skulle ha några möten och utbildning eller nåt sånt...Och sen ska han hålla föredrag för en massa viktiga människor inom Elgiganten...han ringde i går och kunde inte sova för han var nervös...Så söt...Hihi...
Nä nu ska jag ta och se lite på tv och sen sova...Hoppas min huvudvärk ger sig snart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar