söndag 12 december 2010

12 December 2010


Söndag...
Idag så åkte jag till Ida vid 12 tiden...Och har nu varit där hela dagen...Var hemma vid 19 tiden... Så jag har busat lite med Melindo, snackat skit med Ida och ätit hela två gånger...Melindo hitta min kamera i min väska så hon har gått omkring och fottat lite..Sen agera jag fotograf när Ida och Melindo baka Lussekatter...Mot slutet av dagen börja jag känna mig lite halv konstig...Och sen när jag kom hem visade det sig att jag hade feber...Inte så mycket men ändå...Sitter nu i soffan och kollar som vanligt på tv och jag har jätte ont överallt...Är en aning irriterande att bli sjuk nu när jag har Sigge hela nästa vecka...Vill ju inte av boka honom direkt...I övrigt har inte mycket hänt...

(Melindo som fotograf)

(Och här rotar hon i min väska)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar