onsdag 29 december 2010

29 December 2010

1 Månad Förlovning

Idag blev jag väckt av ett sms från Ida vid 9,30..Hon ville ses på stan vid 11 och titta på saker...Jag kunde dra ut på det till11.30...Och för en gång skull kom hon i tid ..he he he...Spårvagnen brukar ju vara sen...Så att säga...Vi tog en tripp på stan och sen åkte vi hem till Ida och lekte lite med Melindo...Åt lite mat och sen fotografera Meldino massor...Tror jag tog runt 100 kort som vanligt...Blev många bra både på Melindo, Ida och Turbo...Tommy flydde ju fältet så fort han såg att jag tog med kameran...He he he...Ida ville ju ha ett familjekort men helt plötsligt behövdes ju lampor bytas ute och grinden smörjas...ha ha ha...Sen följde Ida mig till spårvagnen och då somna Melindo...Så rolig var Tommy alltså...
Var hemma vid 16,30 tiden...Var jätte trött men kunde inte koppla av så jag kunde vila...Så blev att ta en lång varm dusch och sen slö titta på tv...
Imorrn blir det kanske att träffa Johanna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar