onsdag 8 december 2010

8 December 2010

Inte många dagar kvar till det nya året...Känns lite halv konstigt...Det här året som de senaste har det hänt så mycket under...och när det börja så kändes det som om det skulle vara så långt och nu är det redan över..Det som känns som det har gått fortast är hösten...Det var ju nyss Augusti ju...

Idag har jag i alla fall varit ute med Sigge igen...Var ju ett tag sen nu...Och sen var jag och snabb fika med en ny vän...Träffade henne på bussen hem från Stockholm för drygt 1,5 månad sen...Vi hade mycket gemensamt även om det skiljer ca 40 år mellan oss...He he he...Sen mötte jag upp Ida och Melindo...Eller ja dom kom snarare och mötte upp mig...Så tog vi en 4 timmars tripp runt stan...Ida tok shoppa julklappar och jag fick bära dom...He he...Sen följde jag med dom hem en stund...Drack lite glögg och lekte med Melindo...Sen körde Tommy hem mig...Det var verkligen snällt...
Var hemma till 20 och efter det fixa jag lite mat och sen kollat på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar