fredag 18 mars 2011

18 Mars 2011






Grattis Pappa Börje






Jaha det var länge sen jag skrev här...Jag har för att vara ärligt inte haft ork eller lust..Har varit så mycket som hänt i mitt liv... Både bra och dåliga saker...Jag har äntligen flyttat upp till Stockholm...Så nu är jag Sambo...He he he...Känner att jag behöver en hel del tid att vänja mig...För att ha bott helt ensam i 7 år har man en del egenheter för sig som man inte kan ha eller bör ha när man är Sambo...Dessutom måste jag lära upp min Sambo en del oxå...SÅ som att stänga skåp luckorna eftersom vi faktiskt har 2 nyfikna katter...Men det går trööööögt....*suck*
Sen bor vi en bit bort från allt som kan kallas "stan" så det finns inte så mycket att göra...Om man inte vill ta bussen...Och just nu är vi liiite fattiga så har inte direkt råd att åka i väg... Sen så känner jag ju ändå inga här så vad skulle jag göra... Ha ha ha ha...Hoppas det blir bättre sen när jag börjar jobba...För weee jag fick sommar jobb även om det såg lite mörkt ut en stund... SÅ jag börjar den 11 April med intro sen har jag nog jobb så det står mig upp till halsen...Och jag blev varmt välkommer trots att chefen visste om vad som hade hänt förra gången jag jobba där...Jag måste verkligen bevisa att det inte kommer att upprepas...Och jag tror dom håller ögonen på mig....Hummm....Sen nästa helg ska jag äntligen få träffa Melindo igen....Eller hennes nya namn "Vildindo" moha ha ha ha...Sen ska jag göra lite annat hyss oxå....*ler*... Nä nu ska jag nog ta och se lite mer på tv....här kommer några ny tagna bilder på vårt vackra Stockholms vinterland (snön kom i dag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar