torsdag 3 mars 2011

3 Mars 2011

Ja där ser man...Redan Mars ju...Nu har jag och katterna flyttat upp och det har gått bra...Dom är lite oroliga på nätterna för dom vet inte vart dom ska sova riktigt...Och sen vill ju T gärna pilla på dom när dom ligger sött och sover...Och då självklart så vaknar dom ju...
Har inte gjort så mycket denna vecka...T har hållt mig vaken och sen har jag gått upp samtidigt som han...Men sen när han har gått till jobbet har jag lagt mig igen...Och då har jag sovit till 14 varje dag...Så det har inte blivit att man har haft tid att göra så mycket...men jag har hunnit med några promenader...Bland annat i går gick jag några km vilket blev 8000 steg...Weee...Detta kommer jag inte göra om allt för ofta närmaste tiden för gissa om jag hade ont i fötterna och mina stackars kinder brände när jag kom in...Och det var inte speciellt kallt...
Sen i går hände en tråkig sak oxå...T krockade med bilen...*suck*...Men han mår ok men ledsen över att bilen åter igen är på verkstaden...
Nä nu måste jag försöka sova lite...Lång dag i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar