onsdag 18 maj 2011

18 Maj 2011

Nu är jag hemma i Stockholm igen...Efter en snabb sväng nere i Norrköping och firat Melindo... Idag hade jag en heldag med Sandra...Först var vi hos Veterinären med Izno...Han fick sin 12 veckors vaccination...Och jag kolla upp lite om katterna...Så i början av Juni ska Pixi på tandläkarbesök...Så hoppas, hoppas, hoppas att hon inte har en tandsjukdom som gör att hon måste operera bort tänder och ha jätte ont...Och sjukt dyrt skulle det bli...*snyft*
Efter vet besöket åkte vi hem till mig för att se hur Buu och Pixi reagera på Izno...Och det funka strålande!!!! Eller ja Pixi försvann men hon varken fräste eller nåt, utan bara höll sig undan...Buu och Izno lekte ute på framsidan i ca 4 timmar...Antar att den lilla hunden var slut när han kom hem...Sen på kvällen åkte jag och T på en bil träff i Brostugan på Ekerö i Stockholm...Kom lite halv fina bilar och så...Bla en Toyota Supra, svart/vit...Och det visa sig att det var en tjej som ägde den...Eller ja det var ganska uppenbart eftersom reg skylten var "JEZZICA"...He he he...Vi börja prata lite och så...Hon fråga vad jag pyssla med och jag berätta om skolan och vad vi höll på med just nu...alltså Palme mordet och det visa sig att hennes chef var vittne till själva mordet!!! Och han var där med sin snygga Corvette...Vad är oddsen lixom!!??...Så kvällen blev jätte lyckad...Hade jätte roligt...





Inte mer med det hitta jag en ganska rolig skylt...Ni avgör själva..Ha ha ha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar