måndag 30 maj 2011

30 Maj 2011

Först i Fredag så Åkte jag och T ner till Norrköping där han släppte av mig hos Ida och Melindo så jag fick umgås med dom några timmar...Sen hämta T mamma och syrra upp mig så åkte vi till landet...Var där till typ 20 och sen åkte jag och T in till Norrköping. Tommy fick åka med i T bil..Gissa om han var vit i ansiktet när han kom in...Ha ha ha...Sen sov jag och T på Ida och Tommys soffa...Det var faktiskt jätte skönt att sova i...Sen på morgonen så for vi till skroteten och lämna av lite skrot delat som T hade på hans föräldrars gård...Det blev 2 vänder fram och för dom stackaran....I går fira jag och T 6 månaders förlovnig...Weeee...Det var jätte underbar dag utan det faktum att jagsov större delen av dagen...Men när jag var vaken hade vi det jätte trevligt...Och idag så fick jag en jätte fin present av honom... men underbara Älskling...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar