söndag 1 mars 2009

1 Mars 2009

Jaha...Tänkte jag skulle Fetskriva lite om mig och mina knasiga dagar jag oxå...Så som så många andra gör nu för tiden...
Hum...
Då sitter man här en tidig söndags morgon och kan inte sova pga feber...Fryser och svettas om vart annat...Inte lätt att sova då direkt...
Har nu varit vaken i några timmar och nu börjar min lilla Buu tjata om att vi kanske borde sova lite i alla fall...*ler*...Han sitter här brevid mig vid datorn och spinner för fullt....Såå söt..
Idag "firar" jag föresten att jag faktiskt har bott på ett och samma ställe i ett helt år...hihi...har ju typ inte inträffat sen jag flytta hemifrån...
Jaha vad ska man göra i dag då?? Tror det bara blir att ta det lugnt...Kanske träffa syrran en sväng...Har ju lovat att gå bort till henne nu i några månader men det har alltid kommit nåt i mellan...Men det beror ju på hur jag kommer att må när jag vaknar om jag nu kan somna igen...
man kanske skulle göra sig lite frukost innan man ger sängen ett försök till...Så ha det så bra alla som läser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar