måndag 2 mars 2009

2 Mars 2009

Jaha Måndag igen då...Var med Johanna på dan i går...Vi var och sola och shoppa lite...Så nu är jag med mjukisbyxor...hihi...Sen hem och tog det bara lugnt...Prata lite med Thomas oxå...Han fråga om jag och katterna ville komma upp och var hos honom en längre tid...För att se hur det kan funka...Om jag nu vartefter vill flytta upp...
Idag var jag och fika med Ulrika N...Vi jobbade tillsammans förra sommaren på Tuppen...Det var riktigt trevligt...Fick veta att hon som jag har VIP kort till Palace så nu har jag nån jag kan gå ut och parta med..wee...Vi lyckades visst missa varann helt på VIP kvällen i fredags...fast å andra sidan var det ju drygt 400 andra personer där då oxå...
Sen började det snöa som bara den...Så nu är det helt plötsligt vinter igen...Jag som hoppades på att våren skulle var här...Längtar så av att få höra Koltrasten tidigt tidigt på morgonen...
nu ska jag ta ett varmt bad och fortsätta kolla på TV ett tag till...Innan jag ska krypa ner och sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar