lördag 11 april 2009

11 April 2009

Påskafton
Så har den här dagen gått oxå...Sov så otroligt skönt i natt...Man känner sig verkligen så glad när man vaknar efter en bra nattsömn...Kanske beror på att jag känner mig så trygg av att ha Thomas bervid mig...Och konstigt nog har inte katterna väsnats över att dom inte fått plats i sängen...
Idag har det varit strålande vår väder oxå...Och mellan 15 och 20 grader varmt...Varit med Thomas hela dagen i dag oxå...Vi var och fixa bilen vid 12 tiden ...Sen typ 13 åkte vi upp till Stockholm...
Blev lite saker att fixa med när vi kom upp...Bla städa Thomas nya garage...Vi var en sväng på Bauhause först...Oh jag hitta värsta mysiga ute soffa eller vad det var...Den var som en sång med tak eller hur man ska säga...Gjor i rotting eller nåt liknande....Skiiit fin...Gissa om jag vill ha den...*ler*...Skulle passa bra på Thomas balkong...
Annars har det inte hänt så mycket mer i dag...Har bara tagit det lugnt nu på kvällen och kollat på senaste avsnitten av Superntural...Ska nog sova straxt..Ska nog upp skapligt i morrn och fixa med saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar