tisdag 14 april 2009

14 April 2009

Idag har jag varit på möte på mitt sommar jobb...Har fått dom första intro dagarna...Ska bli spännande...Jag börjar redan i Maj...
När jag kom hem till Thomas så vila jag en stund sen laga jag Tacos tills att Thomas kom hem...Är ju värsta hemma frun ju..he he he...
Det har varit skumt väder i dag...Först i morse var det kallt och verkade som det skulle regna och sen helt plötsligt blev det värsta sol vädret...Kände att jag fick lite dåligt samvete när jag var inne hela eftermiddagen när det var så fint väder ute...Vill ju ta vara på alla fina dagar som kommer..
*suck* så ska man upp jätte tidigt i morrn och åka hem...Bussen går kl 8;00 från centralen...Hoppas komma i säng tidigt men ser inte ljust ut....
Men men sk bli skönt att komma hem igen...Saknar ju mina små hårbollar...Sen ska jag nog rensa på vinden oxå...Vill bli av med lite saker så det inte finns så mycket om jag får för mig att flytta...Just nu är jag jätte osäker...
forsätta se TV då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar