tisdag 21 april 2009

21 April 2009

Första dagen på ett tag som det inte varit soligt...Det har varit lite konstigt väder...Regnet har liksom hängt i luften men inget har kommit ner...I dag har jag träffat Sanna...Var med henne och Olivia och leta dynor till ute möbler...Kul att träffa henne igen...Var ju ett tag sen nu...Olivia har blivit såå stor...*ler*...Va sen förbi Johanna en sväng oxå...Annars har jag varit hemma...
Igår blev jag väckt av Mathias som kom förbi vid 11.30 tiden...Han blev sugen på att klappa katterna...he he he...Var sen med Louise hela dagen...Vi var en sväng på stan sen gick hem till henne sen till hennes mamma sen tillbax till stan och köpte skor som hon hitta första gången vi varstan...he he he...Blev en promenad på nästan 6 timmar sammanlagt...Så gissa om jag hade ont i fötterna sen...he he he...
Imorrn ska jag nog träffa Johanna och gå en sväng på stan...Sen tvätta resten av dagen...
nu se House...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar