tisdag 28 april 2009

28 April 2009

Tisdag igen...
Var ganska exakt en vecka sen jag skrev sist...Sitter och ser House som vanligt på Tisdagar...I helgen var jag i Stockholm hos Thomas...Var nästan 2 veckor i mellan att vi sågs...Känns lite konstigt...Inte minst för att dom 2 veckorna inte varit speciellt bra mellan oss...Vi redde ut en del på Fredagen...Och sen hade vi en underbar Lördag tillsammans...Var ju sjukt fint väder så vi åkte till Mälaren och Thomas fotta lite fåglar...Eller mest en Svan som han fastna för...he he he...
Sen åkte vi till Barkaby och gick på PC City, IKEA och ElGiganten...Jag fick ett Nintendo DSi...Weee!!!...Satt och spela hela Lördags kvällen...Sen hade jag jätte kul med att ta roliga kort med den...Söndagen tog vi det bara lugnt..Var inne hela dagen typ...
Igår var jag på stan med Ida och så...Dock tog det 1 timme för henne att ta sig från Klockaretorpet till stan...Tydligen strömavbrott...*suck*...
Idag har jag inte gjort nåt alls...Var vaken halva natten typ så har varit seg i dag...Sen kändes det som jag sovit i ett skruvstäd...Kunde knappt gå i morse pga att jag var så stel...
Mathias var förbi en sväng sen på kvällen...Han var som vanligt sugen på att klappa katterna..he he he...Vi ska kanske ses i morrn och se filmen The unborn...
Men men nu ska jag mysa lite med katterna sen hoppas sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar