torsdag 30 april 2009

30 April 2009

Valborg...
Idag var det inte speciellt varmt ute även om dom på nyheterna hade lovat...Man blir lite lurad av vädret...För det har sett ut att vara jätte varmt ute i dag och härom dagen var det jätte molnigt och så men när jag gick ut trodde jag, jag skulle få värmeslag...Men men...
Hoppades på att Thomas skulle komma till Norrköping idag men tyvärr blev det inte så...Han är ju så glad över sin nya kamera så jag tyckte han kunde kommit hit så kunde vi tagit en mysig promenad runt strömmen så hade han ju fått mycket fina bilder...*ler*...Men men får vänta ytterligare en vecka innan vi ses igen...
Så blev att jag vara med Louise typ hela dagen...Vi var först hos henne ett tag...Sen gick vi till hennes mamma och har typ lekt med hennes systers son hela eftermiddagen och kvällen...ha ha ha...Så rolig liten prick....Så fick vi mat oxå...Vi åt potatismos med ungsbakad falukorv...Var sååå grymt länge sen jag åt hemlagad potatismos...Och det som är så gott....


Här sitter han och leker med en snusdosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar