fredag 1 maj 2009

1 Maj 2009

Oj oj redan Maj...Värst vad tiden går fort helt plötsligt...Idag har jag varit med Nathalie typ hela dagen...Vi tog mammas bil och åkte ut till Arkösund och träffade några kompisar till henne...Grilla och snacka skit hela eftermiddagen och kvällen...Sen stanna hon där mendans jag ville åka hem...Så det var bara att sätta sig i bilen och köra hela vägen hem ensam...Det var lite tråkigt men samtidigt skönt...Har lite jag funderar på just nu...Känner mig så kluven över lite saker...Vet inte hur jag ska komma fram till rätt svar heller...*suck* ...Varför ska saker var så svåra ibland...Vill bara sätta mig ner och gråta...För jag känner mig så förvirrad och ensam...Men antar att det är så när man blivit vuxen eller???...
Har inte hört ett knyst från Thomas på hela dagen i går eller idag...Fattar inte vad han pysslar med...Aja sak samma...Han dyker väl upp vart efter...I värsta fall träffar jag ju honom om en vecka då jag börjar jobba...
Faan...Vad ont i magen jag har nu då...Jag MÅSTE verkligen börja skärpa mig när det gäller rutiner med mat...Åt frukost vid 10.30 tiden i morse sen åt jag först vid 20 tiden nu i kväll..Och gissa om magen fick en chock...Var ju inte direkt "snäll" mat jag åt heller...Nathalie har marinerat min kyckling med nån stark marinad med chilli och vitlök...Gott var det men kanske hade behövt äta nåt i mellan frukost och middag...he he he...Man lär sig av sina misstag...
nu ska jag nog se lite TV sen sova...Om inte Mathias kommer förbi en sväng och klappar katterna...he he he...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar